Læsetid: 7 minutter

Serviceaftale til digitale produktejere

Som digital produktejer der sælger onlinekurser eller e-læring har du mange hatte på.

Ud over du løbende skal producere indhold og lave markedsføring følger der en række administrative opgaver med, for at du får succes.

Hvis disse opgaver ikke håndteres står de i vejen for din vækst og mulighed for at nå endnu flere kunder.

Hvad er en serviceaftale til digitale produktejere?

Vores serviceaftale til digitale produktejere er for dig som sælger kurser eller andet digitalt materiale online. De er skræddersyet med henblik på gøre det enklere for dig, at fokusere på væksten af din forretning.

Det gør vi ved at håndtere en lang række af de opgaver der almindeligvis er tidsrøvere eller kræver folk med specialiseret viden.

  • Super kraftig hosting, specielt til WordPress og WooCommerce, så dine kunder ikke går deres vej fordi siden er for langsom
  • Support til dig og dine kunder, så du slipper for det
  • Licenshåndtering af plugins, så de ikke udløber
  • Eksklusive rabatter på plugin licenser som vi ved dem der har digitale produkter, ofte anvender
  • Hastighedsoptimering, så din side er hurtig ifht. Google

Vi ved at du vil komme til at møde disse udfordringer

Kundehenvendelser og support

Mange oplever, i takt med at antallet af abonnenter og kunder vokser, så følger antallet af support henvendelser med. Det bliver hurtigt til en klods om benet, som kan forhindrer yderligere vækst.

Håndteres det ikke risikerer du at få sure og skuffede kunder – og det er skadeligt for forretningen.

En stor del oplever at licenser, abonnementer, webhosting og diverse andre services som er forretningskritiske fra tid til anden udløber fordi mailen blev væk, glemt eller gik tabt i dagligdagens mange andre opgaver.

Det kan i værste tilfælde betyde, at dine systemer ikke fungerer – og det betyder tabt tid og penge.

Licenshåndtering

Webhosting og løbende optimering

For at være konkurrence dygtig skal du fremgå på Google. En af de væsentlige faktorer i dette er hastighed.

Er hjemmesiden langsom, smitter det af på salgstallene. Både fordi kunderne synes det er trist at vente på et langsomt system, men også fordi Google målrettet rangerer hurtige hjemmesider, højere i søgeresultaterne.

Mange digitale produktejere har den udfordring, at opsætning af nye kurser, nye produkter, nyt indhold og vedligehold af det eksisterende bliver en begrænsende faktor fordi de ikke kender systemet og den hurtigste vej til resultatet de ønsker.

Det betyder du bruger mere tid end nødvendigt – Tid du kunne anvende andre steder i din forretning.

Opsætning af indhold

Yan&Cos løsning

Vi har specialiseret os i at servicere digitale produktejere der anvender WordPress. Med vores service håndterer vi følgende for dig

Kundehenvendelser
og support

Dit system bliver koblet til vores support platform og derfra varetager vi henvendelserne og spørgsmålene dine kunder har.

Vi kan hjælpe med alt fra nulstilling af kodeord, brug af systemerne til håndtering af abonnementer.

Licenshåndtering
hvor du sparer penge

Vi ved hvilke software licenser der skal til og har aftaler med leverandørerne af disse, således at vi kan tilbyde dig licenserne til en billigere pris end du selv ville skulle betale.

Vi kan også hjælpe med at varetage andre eventuelle licenser du måtte have til eksterne systemer, så du ikke risikerer de løber ud.

Og skulle du en dag bestemme dig for at stoppe som kunde hos os, får du naturligvis overdraget dine licenser.

Opsætning af indhold

Med adgang til vores support system får du mulighed for at sende dine indholdsopgaver til os og så tager vores support team sig af, at opsætte indholdet og du får besked når det er opsat.

Webhosting og løbende optimering

Ønsker du det kan vi flytte din løsning til vores servere som er af højeste kvalitet. Det betyder at du ikke skal bekymre dig om hosting af din hjemmeside.

Som et tilvalg tilbyder vi at lave løbende hastighedsoptimering så vi sikrer at din hjemmeside kører så hurtigt den kan og dermed bliver mere konkurrencedygtig.

Opdateringer sikrer din forretning

Opdateringer og vedligehold er en af de vigtigste opgaver du kan udføre for din hjemmeside.

Opdateringerne indeholder fejlrettelser og rettelser af kritiske sikkerhedshuller.

Installation af disse sikrer at websitet kører og kan anvendes sikkert.

Hvad er de mulige konsekvenser
uden opdateringer

Tabt tid

Går din hjemmeside ned pga. en fejl og du ikke har en backup af dit indhold, risikerer du at skulle starte forfra. Det kan betyder mange timers tabt arbejde.

Tabt omsætning

Er din hjemmeside nede pga. en fejl kan det hurtigt betyde tabt omsætning. Særligt hvis du har en webshop og kunderne ikke kan købe.

Tab af tillid til dit brand

Bliver din hjemmeside hacket vil det påvirke brugerne af din hjemmeside og det resulterer hurtigt i, at de taber tillid ttil din virksomhed og brand.

Tabt SEO arbejde

Bliver hjemmesiden hacket risikerer du at din placering på Google påvirkes negativt og dermed rammes din omsætning.

Blacklisting fra Google

Bliver du blacklistet på Google eller andre søgemaskiner fordi din hjemmeside er blevet hacket, vil det betyde at du ikke længere bliver vist i søgeresultaterne.

Stress

Du tænker måske på hvad der sker hvis du opdaterer? Hvad hvis du ikke opdaterer? Tør du trykke på opdater knappen? Hvad vil der ske hvis noget går galt?

Det kan hurtigt blive til mange timers unødigt stress og bekymring.
102 Hjemmesider passer vi på
2.000+ Opdateringer hver uge
10.000+ Backups hver måned

Med en serviceaftale hos Yan&Co får du styr på

Daglig Backup

Der tages en daglig backup så din side, som altid kan genskabes, hvis noget går galt.

Opdatering af
plugins og temaer

Vi opdaterer løbende plugins og temaer, når der udgives nye versioner. På den måde får I de nyeste funktioner og den nyeste sikkerhed.

Opsætning af
sikkerhed

Vi opsætter sikkerhed efter de bedst kendte standarder for WordPress, så du kan være fri for hackere og sove roligt om natten.

Opdatering af
WordPress

Vi opdaterer WordPress til seneste version når der udgives nye versioner. På den måde får i de nyeste funktioner og sikker, uden bekymring for om noget går galt.

Overvågning af oppetid

Vi holder øje med om din hjemmeside er online. Hvis din hjemmeside er nede, får vi besked og gør noget ved det.

På den måde opdager vi det hurtigt, hvis der er en kritisk situation med din hjemmeside.

Går det galt med en opdatering, klarer vi det

Hvis noget går galt med en opdatering, tager vi os af det og sørger for, at din hjemmeside kører videre.

SPAM filtrering

Spam-kommentarer filtreres fra, så du og dine kunder ikke oplever uhensigtsmæssig støj og links til uvelkomne hjemmesider.

Månedlig rapport
med udført arbejde

Hver måned modtager du en rapport med det arbejde vi har udført i forbindelse med serviceaftalen, så du kan følge med i hvad vi gør for dig.

Det siger vores kunder
om serviceaftalerne

Brug din tid på det du er god til

I forbindelse med vores serviceaftaler har du også mulighed for at anvende support.

Har du tilvalgt support så kan vi hjælpe med opsætning af indhold, varer/produkter og vi kan sågar hjælpe med at servicere dine kunder via vores supportsystem.

På den måde kan du spare den tid du ellers bruger når kunder f.eks. ikke kan finde deres login eller har spørgsmål til brug af hjemmesiden.

Sådan kommer du i gang

Når serviceaftalen kører opdaterer vi løbende dit system, vi holder øje med sikkerheden og tager dagligt backups så du kan sove roligt og koncentrere dig om at drive din forretning. Hver måned modtager du en rapport der indeholder arbejdet der er udført på din hjemmeside. Hvis du vil se et eksempel på en rapport så klik her.

Serviceaftale for digitale produktejere

Du betaler kun for en måned ad gangen og du kan opsige din aftale til enhver tid.

Serviceaftale

hos Yan&Co
fra kr. 1.597 pr. måned
  • Prioriteret support
  • Licenshåndtering
  • Super kraftig hosting
  • Eksklusive rabatter på plugin licenser
  • Daglige Backups
  • Opdateringer af WordPress
  • Sikkerhed mod hackere
  • Overvågning af oppetid
  • Opdateringer af Plugins og Temaer
  • Går siden ned under en opdatering, genetablerer vi den
  • Månedlig rapport over udført arbejde
  • Daglig scanning med patenteret anti-malware system
  • Bliver siden hacket, genetableres den uden omkostninger​​
  • Fortæl os lidt om hvad vi skal hjælpe dig med

  • Fortæl os lidt om din løsning i dag

  • Hvis du ikke er sikker, så udfylder du blot hvad du tror er rigtigt. Vi tjekker uanset hele dit system og så vi ved hvad du anvender.
  • Dine kontaktinformationer

    Skemaet er ikke bindende og tjener blot til formål at vi kan kontakte dig med så relevant et tilbud som muligt.

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Almindeligt stillede spørgsmål og svar

Du skal føle dig tryg og sikker – det er kernen i vores forretning.

Vi understøtter de fleste WordPress-Hosting-udbydere. Hvis der af en eller anden årsag skulle være problemer med din hosting-udbyder, snakker vi med dem og løser problemet.

Ja, selvfølgelig må du det. Du kan til enhver tid bede om adgang, og så får du tilsendt et link.

Vi sender hver måned en faktura til dig, som skal betales. Der er også mulighed for at betale et år ad gangen.

På nuværende tidspunkt understøtter vi kun WordPress. Hvis du endnu ikke anvender WordPress, så gem vores kontakt informationer og vend tilbage når du er med på WordPress vognen. Vi vil elske at hjælpe dig!

Ja, det kan vi! Hvis I er interesseret i at få flyttet jeres hjemmeside, i forbindelse med en serviceaftale, eller fordi I skifter domæne, så kontakt os med flere informationer og så finder vi en løsning.

Support timerne kan anvendes på almindelige support opgaver, det er f.eks.

  • Opsætning og ændringer af indhold
  • Installation og opsætning af plugins
  • Import og eksport af indhold
  • Rådgivning om videreudvikling af hjemmesiden/webshoppen

Timerne kan ikke bruges til udviklings-opgaver

Nej, timerne skal bruges inden for den nuværende måned og kan ikke opspares.

Hvis du nærmer dig grænsen for support-timerne i din serviceaftale, giver vi dig besked så du ikke får en overraskelse.

Skulle vi mod forventning glemme at gøre dig opmærksom på, at du er nået grænsen for dine timer, så tager vi det på vores regning.