Læsetid: 4 minutter

Abonnement

Abonnement

Sådan oprettes en serviceaftale

  • 1. Du vælger den serviceaftale der passer til dit behov
  • 2. Du udfylder dine fakturerings oplysninger
  • 3. Du udfylder informationerne om din hjemmeside. Disse sendes krypteret til os så vi kan tilslutte vores system
  • 4. Du vælger din betalingsmetode (kreditkort eller faktura på CVR-nummer)
  • 5. Vi modtager oplysningerne, gennemgår dem og aktiverer din serviceaftale

Hvis vi har spørgsmål eller der f.eks. er fejl i login, kontakter vi dig og hjælper dig med, at sende os oplysningerne.

Abonnement

Hvad hvis jeg har mere end en hjemmeside?

Har du mere end en hjemmeside du ønsker at vi tager os af, skal du blot tegne en aftale for hver hjemmeside. Har du mere end 3 hjemmesider så kontakt os gerne for at høre mere om hvad vi kan tilbyde.

Abonnement

Hvordan foregår betaling

Der udsendes hver måned en faktura for din serviceaftale.

Abonnement

Kan jeg ændre min supportaftale?

Du kan altid få foretaget ændringer til dit abonnement, kontakt os og så foretager vi ændringen.

Abonnement

Hvad med opsigelse?

Vi har ingen bindinger på serviceaftalerne. Du betaler for en måned ad gang og siger du op, stopper din serviceaftale med udløb af den periode du har betalt for.

Abonnement

Kan jeg få adgang til tidligere faktura?

Der udsendes månedlig faktura for din aftale og du kan altid få tilsendt tidligere fakturaer.

Abonnement

Hvad med opsigelse?

Hvis du ønsker at opsige din serviceaftale sender du os bare en mail og så opsiger vi den.

Abonnement

Betyder det noget hvem der er min hosting udbyder?

Vi understøtter alle hosting udbydere. Hvis der af en eller anden årsag skulle være problemer med din hostingudbyder, snakker vi med dem om at løse problemet.

Abonnement

Kan jeg anvende andre platforme end WordPress?​

Nej, vi understøtter udelukkende WordPress.

Sikkerhed

Sikkerhed

Hvordan sikrer i min hjemmeside?

Vi overvåger sikkerheden omkring din hjemmeside døgnet rundt med automatiserede anti-malware scannere.

Ud over dette sætter vi avanceret sikkerhedfiltre op for at afvise spammere og ondsindet robotters besøg til din hjemmeside.

Sikkerhed

Må jeg få adgang til mine backups?

Ja, selvfølgelig må du det. Du kan til enhver tid bede om adgang til en backup og så får du tilsendt et link hvor du kan downloade backuppen.

Sikkerhed

Hvad sker der hvis min hjemmeside går ned?​

Det er ganske enkelt. Vi går straks igang med at få din hjemmeside op at køre igen.

Sikkerhed

Kan i garantere jeg aldrig bliver hacket?

Nej, ingen server eller enhed der er koblet til Internettet er 100% sikker.

Bare rolig dog. Vi er sikkerhedsnørder og vores hosting samt opsæning følger de bedste standarder og vi arbejder altid på at forbedre sikkerheden yderligere, samt vi følger med i det aktuelle “risikobillede” omkring WordPress.

Sikkerhed

Hvad hvis min side bliver hacket?​

Hvis din hjemmeside bliver hacket begynder vi straks at udbedre problemet. Kan det ikke udbedres med det samme, genskaber vi din hjemmeside ud fra en backup inden for de seneste 24 timer og sætter sikkerheden yderligere op for din hjemmeside.

Support

Support

Sidder jeres support i udlandet?​

Vores support sidder i Danmark og forstår både Dansk og Engelsk og har alle årelang erfaring med WordPress.

Vi er specialister i at regne ud hvordan tingene fungerer, løse problemet og sætte et smil på din dag.

Support

Hvad kan supporttimerne anvendes til?

Supporttimerne kan anvendes på  opgaver som f.eks.

  • Opsætning og ændringer af indhold (f.eks. blogindlæg, redigering af produkter, etc.)
  • Support i forbindelse med brug af din hjemmeside
  • Installation og opsætning af plugins (f.eks. MailChimp, Google Analytics, etc.)
  • Support af din kunder f.eks. i forbindelse med logins eller brug af systemet
Support

Kan jeg gemme min supporttid?

Nej, supporttimerne skal anvendes inden for den nuværende måned og kan ikke opspares.

Support

Hvad kan supporttimerne ikke anvendes til?

Supporttimerne kan ikke anvendes på opgaver som

  • Udviklingsopgaver som f.eks. opsætning af ny webshop/hjemmeside
  • Opsætning af medlemskabssystemer
  • Programmering af særlige funktioner og/eller plugins
  • Større grafisk arbejde
  • Samt andre større opgaver
Support

Hvad gør jeg når mine timer er forbrugt?​

Hvis du nærmer dig grænsen for supporttimerne i din serviceaftale, giver vi dig besked så du ikke får en overraskelse.

Skulle vi glemme at gøre dig opmærksom på, at du er nået grænsen for dine timer, så er det uden omkostning for dig.

Hosting

Hosting

Hvad er inkluderet i webhosting?

Vi elsker hastighed – både til dig og os selv. Vi anvender den samme hosting til vores egne hjemmesider fordi vi tager vores egen “medicin”.

Her er en lidt nørdet liste over bare lidt af det du får. Det betyder i bund og grund a du får en markant hurtigere hjemmeside.

  • 4 GB RAM
  • Lynhurtige SSD harddiske
  • 15 GB Plads (med mulighed for mere)
  • Vi sætter ikke begrænsninger på traffikken
  • Overvåget 24 timer i døgnet
  • PHP 7 og cPanel
  • LiteSpeed som er op til 72% hurtigere end Apache
  • PCI-compliant
  • HTTP/2 kompatibel
  • SSL / HTTPS er inkluderet i prisen
Hosting

Er der email i webhostingen?

Vi har ikke mail hosting med i vores hosting løsninger da vi udelukkende specialiserer os i WordPress og WooCommerce.

Vi har i stedet nogle virkelig dygtige samarbejdspartnere der kan hjælpe dig med din mail-hosting.

Hosting

Kan i flytte min hjemmeside?

Ja. Hvis I vil have flyttet jeres hjemmeside, i forbindelse med en serviceaftale, eller fordi I skifter udbyder, så kontakt os og så hjælper vi jer.

Flytter i til vores hosting gør vi det kvit-og-frit for jer.