Emotionelle Kundetyper

Kundemagneterne udvikler det nye koncept ’Emotionelle Kundetyper’

Hvilke emotionelle præferencer og motiver har dine kunder? Det ved Sanne og Jannie alt om. De hjælper virksomheder med at få tegnet landkortet over deres kunder, så deres markedsføring og kommunikation kan ramme plet.

Sanne og Jannie driver allerede sitet Kundemagneterne. Vi kender dem ret godt – vi har nemlig lavet dette site til dem. Som de driftige og kreative mennesker Sanne og Jannie er, har de nu udviklet et helt nyt koncept. Det hedder ’Emotionelle Kundetyper’.

Konceptet taler til en anden målgruppe end Kundemagneterne, og derfor skulle det have sit eget website. Hvor Kundemagneterne er til  coaches og foredragsholdere er Emotionelle Kundetyper til virksomheder.  Vores arbejde med Jannie og Sanne er nemt, fordi de selv er eksperter i kunder og formidling. De ved i den grad, hvordan de tager deres egen medicin. Vi har stået for alt det tekniske i at bygge et website præcis efter deres ønsker.  Vi står selvfølgelig også for supporten af de to sites og af deres onlinekurser. Det gør vi i øvrigt for rigtig mange. Det betyder, at deres deltagere på onlinekurserne kan skrive direkte til os, hvis de oplever problemer. Så hjælper vi dem hurtigt videre.

Find ud af hvad det er Sanne og Jannie kan med kunder her: https://www.emotionellekundetyper.dk/

Udførte opgaver

  • Rådgivning og sparring ifht. tekniske muligheder
  • Flytning til ny hosting udbyder
  • Opsætning af HTTPS (SSL)
  • 301 redirects for at sikre mest mulig SEO værdi
  • Hosting, drift og sikkerhed
  • Opsætning af medlemsskabssytem

Design af

Del denne case

Hvad siger Sanne Dollerup og Jannie Ilum Gade, Ejere – Emotionelle Kundetyper selv?

avatar
Sanne Dollerup og Jannie Ilum Gade Ejere – Emotionelle Kundetyper

Vi har købt en webshop til vores eksisterende hjemmeside af Yan&Co.

For at sige det ligeud faldt vi pladask for hans helt-nede-på-jorden-væremåde kombineret med ekstrem professionalisme, ekstraordinær kundeservice, udprægede pædagogiske evner og nærmest troldmandsagtige kompetencer. Alt sammen pakket ind i de rareste væsener.

Og dét indtryk har bare holdt hele vejen. Det samme har det overdrevet udførlige men alligevel forståelige og tryghedsskabende 16 siders tilbud.

Vi har kun én frygt når det gælder Yan&Co: At der er for mange der opdager dem, så vi skal dele dem med for mange.

Du er SÅ heldig hvis de siger ja til at hjælpe dig!